Jesteśmy placówką przyjmującą bezpłatnie pacjentów ubezpieczonych w ramach umowy zawartej z Narodowym Funduszem Zdrowia.
CZP OPTIMMED udziela świadczeń zdrowotnych w ramach pięciu poradni. oraz oddziału dziennego zaburzeń nerwicowych.
Zajmujemy się diagnostyką, leczeniem, terapią, edukacją i rehabilitacją zgłaszających się do nas pacjentów w kryzysach psychicznych .
W naszej pracy wykorzystywane są sprawdzone standardy farmakoterapii oraz psychoterapia i psychoedukacja. Nasza placówka współpracuje z innymi ośrodkami leczenia psychiatrycznego, ośrodkami terapeutycznymi, jednostkami pomocy społecznej, ośrodkami interwencji kryzysowej, psychoedukacji i poradnictwa.
OBOWIĄZEK INFORMACYJNY – OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Dane kontaktowe Administratora |
optimmed@optimmed.pl |
Cel przetwarzania danych |
Udzielanie świadczeń medycznych |
Podstawa prawna przetwarzania |
art. 9 ust. 2 lit h) RODO oraz przepisy polskich ustaw z obszaru prawa medycznego, pozostających w związku z celami zdrowotnymi przetwarzania danych. |
Okres przechowywania danych osobowych |
Dokumentacja medyczna przechowywana jest przez okres 20 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym dokonano ostatniego wpisu, z wyjątkiem: |
Uprawnienia osoby fizycznej |
1. Prawo dostępu do danych (art. 15 RODO) |
Wnoszenie skarg |
Osoba, której dane dotyczą ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego dla ochrony danych osobowych |
Obowiązek podania danych |
Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, zaś osoba, której dane dotyczą jest zobligowana do ich podania. Niepodanie danych będzie skutkować brakiem możliwości uzyskania świadczenia |
KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH w Centrum Zdrowia Psychicznego OPTIMMED Skrzypkowska-Brancewicz, sp. k-a
- Administratorem Pana/i danych osobowych jest Centrum Zdrowia Psychicznego OPTIMMED Skrzypkowska-Brancewicz sp. k-a z siedzibą przy ul. Jaskółczej 7/15, reprezentowana przez Prezesa Spółki
- Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych: – optimmed@optimmed.pl
- Posiada Pan/i prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, prawo ograniczenia przetwarzania i prawo przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeżeli dane są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawnymi.
- Dane będą przetwarzane w celu prowadzenia przez Administratora działalności leczniczej, w szczególności w celu świadczenia przez Administratora usług medycznych oraz prowadzenia wymaganej przepisami prawa dokumentacji medycznej.
Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie będzie skutkowało niemożnością udzielenia usługi medycznej. Podstawą prawną przetwarzania Pana/i danych w zakresie prowadzenia działalności leczniczej, w tym także w zakresie prowadzenia dokumentacji medycznej, jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – dalej: RODO, w zw. z przepisami ustawy z 15.04.2011 r. o działalności leczniczej oraz ustawy z 06.11.2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta. Podstawą przetwarzania danych w zakresie, jaki jest niezbędny dla ochrony żywotnych interesów pacjenta, może być również art. 6 ust. 1 lit. d RODO. W zakresie, w jakim przetwarzane dane obejmują dane szczególnych kategorii, podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 9 ust. 2 lit. c i h RODO.
- Od czynności podjętych przez administratora danych osobowych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych, przysługuje Panu/i prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
- Przekazane przez Pana/nią dane nie posłużą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, jak również profilowania.